Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 20/04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
tworzenia, poszukiwania nowych form wypowiedzi. Nie sposób pozostać obojętnym - widownia klaszcze, śmieje się. To nie jest kontemplacja lecz żywiołowy dialog.

Miejsce dla wyobraźni
Nie ma tutaj żadnej jedności choreograficznej, każdy spośród tancerzy prezentuje inny rodzaj tańca. Pomysł - wydawałoby się - karkołomny. Co wspólnego mogą mieć ze sobą hip-hop i break-dance, i flamenco, etniczne tańce murzyńskie i barok? Trudno o większy rozdźwięk. Jednak w "Ogrodzie Io Io Ito Ito" jest miejsce dla każdego. W obrębie krótkich, kilkuminutowych etiud następuje porozumienie. Tancerzy dzieli forma, ale łączy temat. Każdy gest jest zarazem stwierdzeniem i pytaniem, stanowi punkt wyjścia do rozmowy.
Tłem dla wszystkich
tworzenia, poszukiwania nowych form wypowiedzi. Nie sposób pozostać obojętnym - widownia klaszcze, śmieje się. To nie jest kontemplacja lecz żywiołowy dialog.&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Miejsce dla wyobraźni&lt;/&gt;<br>Nie ma tutaj żadnej jedności choreograficznej, każdy spośród tancerzy prezentuje inny rodzaj tańca. Pomysł - wydawałoby się - karkołomny. Co wspólnego mogą mieć ze sobą hip-hop i break-dance, i flamenco, etniczne tańce murzyńskie i barok? Trudno o większy rozdźwięk. Jednak w "Ogrodzie Io Io Ito Ito" jest miejsce dla każdego. W obrębie krótkich, kilkuminutowych etiud następuje porozumienie. Tancerzy dzieli forma, ale łączy temat. Każdy gest jest zarazem stwierdzeniem i pytaniem, stanowi punkt wyjścia do rozmowy.<br>Tłem dla wszystkich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego