Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
Infolinia w konkursie "Rzeczypospolitej" i "Energis" za najlepszą obsługę klienta. Z kolei we wrześniu ubiegłego roku konto Inteligo zostało uznane za najbardziej przyjazne konto wirtualne w rankingu "Newsweeka"

Jeszcze szybciej i więcej
W ostatnich miesiącach Inteligo wprowadziło do oferty produkty i usługi oparte o innowacyjne autorskie rozwiązania: w pełni automatyczny debet, możliwość dokonywana jednym kliknięciem trzech przelewów do ZUS,, także podpis cyfrowy, którym opatrywane są e-maile wysyłane do klientów. W listopadzie ub.r. ruszyła także sprzedaż ubezpieczeń. Rozwojowi oferty towarzyszy rosnąca w dużym tempie liczba nowych klientów.
Co miesiąc ponad 15 tys. osób decyduje się na otwarcie konta Inteligo, a
Infolinia w konkursie "Rzeczypospolitej" i "Energis" za najlepszą obsługę klienta. Z kolei we wrześniu ubiegłego roku konto &lt;name type="prod"&gt;Inteligo&lt;/&gt; zostało uznane za najbardziej przyjazne konto wirtualne w rankingu "Newsweeka"<br>&lt;gap&gt;<br>Jeszcze szybciej i więcej<br>W ostatnich miesiącach &lt;name type="prod"&gt;Inteligo&lt;/&gt; wprowadziło do oferty produkty i usługi oparte o innowacyjne autorskie rozwiązania: w pełni automatyczny debet, możliwość dokonywana jednym kliknięciem trzech przelewów do ZUS,, także podpis cyfrowy, którym opatrywane są e-maile wysyłane do klientów. W listopadzie ub.r. ruszyła także sprzedaż ubezpieczeń. Rozwojowi oferty towarzyszy rosnąca w dużym tempie liczba nowych klientów.<br>Co miesiąc ponad 15 tys. osób decyduje się na otwarcie konta &lt;name type="prod"&gt;Inteligo&lt;/&gt;, a
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego