Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
kolejnej kampanii reklamowej związanej z tym samym głównym desygnatem. Warto pamiętać, że osłabianie procesu zapominania informacji istotnych dla wizerunku produktu lub marki jest równie istotną funkcją reklamy, jak jej cele podstawowe. Wynika to z presji informacji, której codziennie poddawany jest odbiorca oraz specyfiki ludzkiej pamięci.
W konsekwencji proces reklamy można definiować następująco: Reklama jest formą komunikacji masowej o interwałowej dynamice przebiegu wykorzystującą wyłącznie pośrednie i trwałe nośniki informacji oraz wielokodowy sposób zapisu informacji, której celem jest wytworzenie pozytywnej lub negatywnej postawy odbiorcy komunikatów wobec głównego desygnatu wiadomości oraz ukierunkowanie procesu decyzyjnego z nim związanego.
Czynniki decydujące o skuteczności kampanii reklamowej zależą
kolejnej kampanii reklamowej związanej z tym samym głównym desygnatem. Warto pamiętać, że osłabianie procesu zapominania informacji istotnych dla wizerunku produktu lub marki jest równie istotną funkcją reklamy, jak jej cele podstawowe. Wynika to z presji informacji, której codziennie poddawany jest odbiorca oraz specyfiki ludzkiej pamięci. <br>W konsekwencji proces reklamy można definiować następująco: Reklama jest formą komunikacji masowej o interwałowej dynamice przebiegu wykorzystującą wyłącznie pośrednie i trwałe nośniki informacji oraz wielokodowy sposób zapisu informacji, której celem jest wytworzenie pozytywnej lub negatywnej postawy odbiorcy komunikatów wobec głównego desygnatu wiadomości oraz ukierunkowanie procesu decyzyjnego z nim związanego. <br>Czynniki decydujące o skuteczności kampanii reklamowej zależą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego