Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
Wprawdzie określa się zwykle tzw. grupę docelową, czyli te osoby, na których zainteresowaniu zależy organizatorowi najbardziej, jednak nie zawsze udaje się skutecznie do nich dotrzeć. Dlatego karierę robi dziś marketing bezpośredni, czyli takie działania, w których odbiorcą promocji jest konkretna osoba, a nie anonimowy tłum. Najpopularniejszymi formami są prezentacje i degustacje połączone z rozdawaniem próbek i upominków.

Dziś w niemal każdym supermarkecie lub większym sklepie można coś zjeść i wypić. Hostessy namawiają nas do spróbowania nowego gatunku wędliny, częstują sokiem, jogurtem, serem. Po degustacji dowiadujemy się, na której półce znajdziemy to, czego przed chwilą spróbowaliśmy. Jeśli zdecydujemy się na zakup, czasem
Wprawdzie określa się zwykle tzw. grupę docelową, czyli te osoby, na których zainteresowaniu zależy organizatorowi najbardziej, jednak nie zawsze udaje się skutecznie do nich dotrzeć. Dlatego karierę robi dziś marketing bezpośredni, czyli takie działania, w których odbiorcą promocji jest konkretna osoba, a nie anonimowy tłum. Najpopularniejszymi formami są prezentacje i degustacje połączone z rozdawaniem próbek i upominków.<br><br>Dziś w niemal każdym supermarkecie lub większym sklepie można coś zjeść i wypić. Hostessy namawiają nas do spróbowania nowego gatunku wędliny, częstują sokiem, jogurtem, serem. Po degustacji dowiadujemy się, na której półce znajdziemy to, czego przed chwilą spróbowaliśmy. Jeśli zdecydujemy się na zakup, czasem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego