Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
reklamowego najistotniejsze są następujące teorie uwagi:
1, teorie filtru;
2, teorie odnoszące proces uwagi do zachowań automatycznych;
3, teorie cechowo-integracyjne.
W odniesieniu do poruszanej problematyki kluczowe znaczenie mają modele procesu uwagi o genezie poznawczej, opisujące jej wpływ na jakość przetwarzania informacji oraz pozwalające ustalić przyczyny deficytów informacyjnych powstających podczas dekodowania wiadomości.
Teorie filtru
Teorie te odnoszą funkcjonowanie procesu uwagi do wszystkich pięter przetwarzania informacji. W ich ujęciu uwaga wpływa na przebieg procesów pamięci, percepcję, procesy uczenia się oraz myślenia. Podstawowe założenie teorii filtru dotyczy ograniczonej ilościowo zdolności przetwarzania informacji przez człowieka. Mechanizmy selekcji informacji lokalizowane są, zależnie od specyficznej teorii
reklamowego najistotniejsze są następujące teorie uwagi: <br>1, teorie filtru; <br>2, teorie odnoszące proces uwagi do zachowań automatycznych; <br>3, teorie cechowo-integracyjne. <br>W odniesieniu do poruszanej problematyki kluczowe znaczenie mają modele procesu uwagi o genezie poznawczej, opisujące jej wpływ na jakość przetwarzania informacji oraz pozwalające ustalić przyczyny deficytów informacyjnych powstających podczas dekodowania wiadomości. <br>Teorie filtru <br>Teorie te odnoszą funkcjonowanie procesu uwagi do wszystkich pięter przetwarzania informacji. W ich ujęciu uwaga wpływa na przebieg procesów pamięci, percepcję, procesy uczenia się oraz myślenia. Podstawowe założenie teorii filtru dotyczy ograniczonej ilościowo zdolności przetwarzania informacji przez człowieka. Mechanizmy selekcji informacji lokalizowane są, zależnie od specyficznej teorii
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego