Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
ale wytworzy się silniejszy lub słabszy konflikt między nimi. A jeśli przerodzi się on w trwałą postawę - przyszłe procesy komunikowania się będą jeszcze trudniejsze.

Ponadto pewna część informacji przekazywana jest w sposób niezależny od nadawcy, np. przez kontekst sytuacji odbioru wiadomości. Informacja ta powoduje interpretacje, które nie są wynikiem procesu dekodowania treści zawartych w przekazie w wyniku ich kodowania przez nadawcę. W związku z tym komunikowanie może mieć charakter ukierunkowany na cel (instrumentalny) lub służyć samemu kontaktowi między nadawcą i odbiorcą. W przypadku komunikacji instrumentalnej ukierunkowana jest ona przez motywy ukierunkowane na nadawcę, motywy ukierunkowane na odbiorcę lub motywy ukierunkowane zarówno
ale wytworzy się silniejszy lub słabszy konflikt między nimi. A jeśli przerodzi się on w trwałą postawę - przyszłe procesy komunikowania się będą jeszcze trudniejsze. <br>&lt;page nr=26&gt;<br>Ponadto pewna część informacji przekazywana jest w sposób niezależny od nadawcy, np. przez kontekst sytuacji odbioru wiadomości. Informacja ta powoduje interpretacje, które nie są wynikiem procesu dekodowania treści zawartych w przekazie w wyniku ich kodowania przez nadawcę. W związku z tym komunikowanie może mieć charakter ukierunkowany na cel (instrumentalny) lub służyć samemu kontaktowi między nadawcą i odbiorcą. W przypadku komunikacji instrumentalnej ukierunkowana jest ona przez motywy ukierunkowane na nadawcę, motywy ukierunkowane na odbiorcę lub motywy ukierunkowane zarówno
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego