Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2908
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
Wyznajecie filozofię produktów dla wszystkich?
Tak. Dla wszystkich i do każdego miejsca, ale z użyciem autorskiego designu. Dobry wizerunek jest naszym obowiązkiem. Chcemy dotrzeć do wszystkich części rynku nie tylko za pomocą produktów, ale reklamy i prezentacji firmy.
Czy design musi zaskakiwać?
A jeśli nie zaskakuje, to nie jest już designem?
Design musi mieć w sobie emocje... i to wcale nie letnie. Musi być jak miłość, a nie jak zakochanie...
Spojrzałem na nią z uśmiechem. Wierzyła w to.

Tłum. W. K.
Międzynarodowy Salon Mebli i Wyposażenia Wnętrz
Mediolan, 4-9 kwietnia 2001 r. 2524 wystawców, w tym 635 zagranicznych z 35
Wyznajecie filozofię produktów dla wszystkich?<br>Tak. Dla wszystkich i do każdego miejsca, ale z użyciem autorskiego &lt;foreign&gt;designu&lt;/&gt;. Dobry wizerunek jest naszym obowiązkiem. Chcemy dotrzeć do wszystkich części rynku nie tylko za pomocą produktów, ale reklamy i prezentacji firmy.<br>Czy &lt;foreign&gt;design&lt;/&gt; musi zaskakiwać? <br>A jeśli nie zaskakuje, to nie jest już &lt;foreign&gt;designem&lt;/&gt;?<br>&lt;foreign&gt;Design&lt;/&gt; musi mieć w sobie emocje... i to wcale nie letnie. Musi być jak miłość, a nie jak zakochanie...<br>Spojrzałem na nią z uśmiechem. Wierzyła w to.&lt;/&gt;<br><br>Tłum. &lt;au&gt;W. K.&lt;/&gt;<br>Międzynarodowy Salon Mebli i Wyposażenia Wnętrz<br>Mediolan, 4-9 kwietnia 2001 r. 2524 wystawców, w tym 635 zagranicznych z 35
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego