Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
detalicznego w różnych krajach Unii Europejskiej warto przedstawić zróżnicowane warunki ich funkcjonowania, wynikające z prawnych uregulowań dotyczących czasu ich otwarcia w ciągu dnia. Przedstawia to tabl.52. Jak widać, występują jeszcze dość duże zróżnicowania w ustawowych przepisach dotyczących czasu działania punktów sprzedaży detalicznej. Ma to znaczenie na terenach przygranicznych, gdzie detaliści z krajów o większych ograniczeniach w tym zakresie mogą tracić klientów na rzecz sklepów w krajach, w których czas otwarcia może być dłuższy.

5.3.3. Kooperacja, koncentracja i umiędzynarodowienie firm handlowych

Tendencje do kooperacji, czyli różnego rodzaju współpracy między przedsiębiorstwami handlowymi oraz rozwój koncentracji w handlu, rozpoczęły się w
detalicznego w różnych krajach Unii Europejskiej warto przedstawić zróżnicowane warunki ich funkcjonowania, wynikające z prawnych uregulowań dotyczących czasu ich otwarcia w ciągu dnia. Przedstawia to tabl.52. Jak widać, występują jeszcze dość duże zróżnicowania w ustawowych przepisach dotyczących czasu działania punktów sprzedaży detalicznej. Ma to znaczenie na terenach przygranicznych, gdzie detaliści z krajów o większych ograniczeniach w tym zakresie mogą tracić klientów na rzecz sklepów w krajach, w których czas otwarcia może być dłuższy.<br><br>&lt;tit&gt;5.3.3. Kooperacja, koncentracja i umiędzynarodowienie firm handlowych&lt;/&gt;<br><br>Tendencje do kooperacji, czyli różnego rodzaju współpracy między przedsiębiorstwami handlowymi oraz rozwój koncentracji w handlu, rozpoczęły się w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego