Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
W krajach śródziemnomorskich ich rozwój jest słabszy, ponieważ tamtejsi konsumenci są w dużym stopniu nieufni wobec takich form zakupu. Można tu zauważyć podobieństwo do polskiego rynku, gdzie znaczenie domów sprzedaży wysyłkowej jest z podobnych przyczyn jeszcze niewielkie. Istotne znaczenie mają firmy sprzedaży wysyłkowej w Niemczech, gdyż ich udział w rynku detalicznym wynosi ok.5%. Dla porównania, we Francji i w Wielkiej Brytanii ten udział jest na poziomie 23%. Niemieckie domy sprzedaży wysyłkowej poprawiły ostatnio swą pozycję rynkową dzięki wejściu na rynki krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Takie duże znane firmy, jak Otto, Quelle i Neckermann otwarły w tych krajach swe nowe centra
W krajach śródziemnomorskich ich rozwój jest słabszy, ponieważ tamtejsi konsumenci są w dużym stopniu nieufni wobec takich form zakupu. Można tu zauważyć podobieństwo do polskiego rynku, gdzie znaczenie domów sprzedaży wysyłkowej jest z podobnych przyczyn jeszcze niewielkie. Istotne znaczenie mają firmy sprzedaży wysyłkowej w Niemczech, gdyż ich udział w rynku detalicznym wynosi ok.5%. Dla porównania, we Francji i w Wielkiej Brytanii ten udział jest na poziomie 23%. Niemieckie domy sprzedaży wysyłkowej poprawiły ostatnio swą pozycję rynkową dzięki wejściu na rynki krajów Europy Środkowo-Wschodniej.<br>Takie duże znane firmy, jak Otto, Quelle i Neckermann otwarły w tych krajach swe nowe centra
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego