Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 12.04 (9)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
przeklinamy. Kiedy się pojawiają, zmieniamy kanał, a mimo to oglądamy ich bardzo dużo. Twórcy reklam telewizyjnych zrobili swój własny ranking oglądalności.
W minionym roku najchętniej oglądane były reklamy nadawane przy relacjach z zawodów narciarskich w TVP 1. Przed ekrany najwięcej widzów przyciągnęła reklama Knorra nadana przy zawodach narciarskich w Val di Fiemme. Obejrzało ją 11,5 miliona widzów. Dla porównania najpopularniejszy serial, czyli "M jak miłość", ogląda około 9,5 mln widzów. Drugie i trzecie miejsce w rankingu reklam zajęły spoty Winiar i Volkswagena, które obejrzało jednorazowo około 11,4 miliona osób. Czwarte miejsce również należało do reklamy samochodowej. 9 marca
przeklinamy. Kiedy się pojawiają, zmieniamy kanał, a mimo to oglądamy ich bardzo dużo. Twórcy reklam telewizyjnych zrobili swój własny ranking oglądalności.<br>W minionym roku najchętniej oglądane były reklamy nadawane przy relacjach z zawodów narciarskich w TVP 1. Przed ekrany najwięcej widzów przyciągnęła reklama Knorra nadana przy zawodach narciarskich w Val di Fiemme. Obejrzało ją 11,5 miliona widzów. Dla porównania najpopularniejszy serial, czyli "M jak miłość", ogląda około 9,5 mln widzów. Drugie i trzecie miejsce w rankingu reklam zajęły spoty Winiar i Volkswagena, które obejrzało jednorazowo około 11,4 miliona osób. Czwarte miejsce również należało do reklamy samochodowej. 9 marca
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego