Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 26.11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
otrzymali uczniowie liceów ogólnokształcących. Uczniowie szkół zawodowych wypadli słabiej, choć średnia wyników przekraczała próg zaliczenia poziomu podstawowego. Trudne i bardzo trudne okazały się zadania z geometrii płaskiej oraz dotyczące rozumienia pojęcia podatku VAT i stosowania definicji lub twierdzeń do rozwiązywania typowych zadań. Łatwe były zadania pokazujące umiejętność odczytywania danych z diagramów i wykonywania obliczeń procentowych. Łatwość oznaczała, że statystyczny piszący wykonał 50 proc. zadań i otrzymał średnio połowę maksymalnej liczby punktów. Zdanie egzaminu na poziomie podstawowym oznaczało otrzymanie co najmniej 12 punktów - taki wynik osiągnęło 79.11 proc. uczniów. Wynik minimum 16 punktów był konieczny do zaliczenia matury na poziomie rozszerzonym
otrzymali uczniowie liceów ogólnokształcących. Uczniowie szkół zawodowych wypadli słabiej, choć średnia wyników przekraczała próg zaliczenia poziomu podstawowego. Trudne i bardzo trudne okazały się zadania z geometrii płaskiej oraz dotyczące rozumienia pojęcia podatku VAT i stosowania definicji lub twierdzeń do rozwiązywania typowych zadań. Łatwe były zadania pokazujące umiejętność odczytywania danych z diagramów i wykonywania obliczeń procentowych. Łatwość oznaczała, że statystyczny piszący wykonał 50 proc. zadań i otrzymał średnio połowę maksymalnej liczby punktów. Zdanie egzaminu na poziomie podstawowym oznaczało otrzymanie co najmniej 12 punktów - taki wynik osiągnęło 79.11 proc. uczniów. Wynik minimum 16 punktów był konieczny do zaliczenia matury na poziomie rozszerzonym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego