Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Tylko TBWA wyszła naprzeciw naszym oczekiwaniom.
Michał Soroczyński, dyrektor strategiczny agencji TBWA, jest dumny z pomysłu Radykalnej Inicjatywy Frugo, a jeszcze bardziej z tego, że jest to pierwsza kampania w całości przygotowana metodą disruption, stosowanym w sieci TBWA systemem pracy, polegającym na przełamywaniu stereotypowego myślenia marketingowego.
- Frugo to marka niezwykła, dlatego by ją rewitalizować, musieliśmy przełamać schemat typowej reklamy skierowanej do młodzieży - tłumaczy dyr. Soroczyński. - Frugo wywołało kiedyś marketingową rewolucję i aby rewitalizować markę, trzeba tę rewolucję powtórzyć.
Dlatego zamiast o napoju, Frugo chce rozmawiać o wartościach i ideałach młodego pokolenia. Chce być jego głosem, artykułować jego przekonania, pragnienia, jego bunt. Organizując
Tylko TBWA wyszła naprzeciw naszym oczekiwaniom. <br>Michał Soroczyński, dyrektor strategiczny agencji TBWA, jest dumny z pomysłu Radykalnej Inicjatywy Frugo, a jeszcze bardziej z tego, że jest to pierwsza kampania w całości przygotowana metodą &lt;foreign&gt;disruption&lt;/&gt;, stosowanym w sieci TBWA systemem pracy, polegającym na przełamywaniu stereotypowego myślenia marketingowego. <br>- Frugo to marka niezwykła, dlatego by ją &lt;orig&gt;rewitalizować&lt;/&gt;, musieliśmy przełamać schemat typowej reklamy skierowanej do młodzieży - tłumaczy dyr. Soroczyński. - Frugo wywołało kiedyś marketingową rewolucję i aby &lt;orig&gt;rewitalizować&lt;/&gt; markę, trzeba tę rewolucję powtórzyć. <br>Dlatego zamiast o napoju, Frugo chce rozmawiać o wartościach i ideałach młodego pokolenia. Chce być jego głosem, artykułować jego przekonania, pragnienia, jego bunt. Organizując
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego