Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
pompy paliwowej można szybko i łatwo. Należy uruchomić silnik i dać mu trochę popracować na biegu jałowym, a następnie zatrzymać go i zdjąć pokrywę kamory pływakowej. Komora powinna być pełna.
Teraz znów trzeba uruchomić silnik i przejechać się kawałek, przy dużym otwarciu przepustnicy póki nie wystąpią wyraźne objawy braku paliwa (dławienie się silnika), Zatrzymać się - wyłączając zapłon przy dużych obrotach silnika - i znów zajrzeć do komory pływakowej, Niewielka ilość paliwa w komorze będzie dowodem za małej wydajności pompy. A jakie mogą być to powody, już wiemy.
Nastopnym sprawdzeniem będzie odłączenie przewodu od pompy paliwowej do gaźnika i włączenie na chwilę rozrusznika
pompy paliwowej można szybko i łatwo. Należy uruchomić silnik i dać mu trochę popracować na biegu jałowym, a następnie zatrzymać go i zdjąć pokrywę kamory pływakowej. Komora powinna być pełna. <br>Teraz znów trzeba uruchomić silnik i przejechać się kawałek, przy dużym otwarciu przepustnicy póki nie wystąpią wyraźne objawy braku paliwa (dławienie się silnika), Zatrzymać się - wyłączając zapłon przy dużych obrotach silnika - i znów zajrzeć do komory pływakowej, Niewielka ilość paliwa w komorze będzie dowodem za małej wydajności pompy. A jakie mogą być to powody, już wiemy. <br>Nastopnym sprawdzeniem będzie odłączenie przewodu od pompy paliwowej do gaźnika i włączenie na chwilę rozrusznika
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego