Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 02.12 (36)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
nowoczesnej aparatury. W każdym tygodniu w zakładzie zostanie przebadanych kilkudziesięciu pacjentów.
KRZYSZTOF HRYNIEWICZ

Miłość nie jest na sprzedaż!
Takie okrzyki z ust młodych ludzi? To możliwe. Każdy, kto wczoraj przechodził koło stacji metra Centrum, mógł je usłyszeć. Kilkanaście osób tuż przed południem wprowadziło tam trochę zamieszania. W niebo wypuścili też dmuchaną, różową lalkę.
To zapowiedź antywalentynkowego happeningu, który w sobotę, czyli 14 lutego, odbędzie się w Cinema City Bemowo, Sadyba i Galerii Mokotów. Organizatorem jest Radykalna Inicjatywa Frugo, którą zawiązała marka Frugo. A cel akcji to walka z walentynkami, bo miłość przecież można wyznać każdego dnia. A co najważniejsze, miłość nie
nowoczesnej aparatury. W każdym tygodniu w zakładzie zostanie przebadanych kilkudziesięciu pacjentów.<br>&lt;au&gt;KRZYSZTOF HRYNIEWICZ&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sub="home"&gt;&lt;tit&gt;Miłość nie jest na sprzedaż!&lt;/&gt;<br>Takie okrzyki z ust młodych ludzi? To możliwe. Każdy, kto wczoraj przechodził koło stacji metra Centrum, mógł je usłyszeć. Kilkanaście osób tuż przed południem wprowadziło tam trochę zamieszania. W niebo wypuścili też dmuchaną, różową lalkę.<br>To zapowiedź antywalentynkowego happeningu, który w sobotę, czyli 14 lutego, odbędzie się w Cinema City Bemowo, Sadyba i Galerii Mokotów. Organizatorem jest Radykalna Inicjatywa Frugo, którą zawiązała marka Frugo. A cel akcji to walka z walentynkami, bo miłość przecież można wyznać każdego dnia. A co najważniejsze, miłość nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego