Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy żywności
Rok: 1997
rozpoczął w swojej aptece produkcję i sprzedaż "zdrowych czekolad". Bardzo szybko "słodkości" podbiły serca i podniebienia smakoszy. Z biegiem lat ich produkcja wzrosła na skalę przemysłową, a skromna niegdyś apteka przekształciła się w gigantyczny koncern.
Niemiecka firma szczycąca się ponad 140-letnią tradycją dysponuje pięcioma nowoczesnymi fabrykami i należy dzisiaj do dwudziestu największych w Europie producentów wyrobów czekoladowych. Swą wysoką renomę na światowym rynku utrwaliła dzięki dwóm znakomitym markom słodyczy: "Trumpf" oraz "Mauxion", idealnie trafiając w upodobania współczesnych, niezwykle wybrednych konsumentów.
Także w Polsce produkty "Mauxion" zdobyły ogromną rzeszę zwolenników. Aby zaspokoić potrzeby tak chłonnego rynku, koncern musiał zbudować nową fabrykę
rozpoczął w swojej aptece produkcję i sprzedaż "zdrowych czekolad". Bardzo szybko "słodkości" podbiły serca i podniebienia smakoszy. Z biegiem lat ich produkcja wzrosła na skalę przemysłową, a skromna niegdyś apteka przekształciła się w gigantyczny koncern.<br>Niemiecka firma szczycąca się ponad 140-letnią tradycją dysponuje pięcioma nowoczesnymi fabrykami i należy dzisiaj do dwudziestu największych w Europie producentów wyrobów czekoladowych. Swą wysoką renomę na światowym rynku utrwaliła dzięki dwóm znakomitym markom słodyczy: "Trumpf" oraz "Mauxion", idealnie trafiając w upodobania współczesnych, niezwykle wybrednych konsumentów.<br>Także w Polsce produkty "Mauxion" zdobyły ogromną rzeszę zwolenników. Aby zaspokoić potrzeby tak chłonnego rynku, koncern musiał zbudować nową fabrykę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego