Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 16.01
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
wiaduktem, rozpadają się od dawna. Co więcej, nie ma szans na modernizację choćby jednej arterii, będącej fragmentem oficjalnego objazdu. Zarząd Dróg Miejskich nie dysponuje konkretnymi planami remontów tych ulic, nie mówi się nawet o potrzebie ich przeprowadzenia. A potrzeba jest i będzie coraz większa. Przecież prawie 80 tys. samochodów, które do tej pory każdego dnia pokonywały zamkniętą dziś estakadę, rozjeżdża w tej chwili przede wszystkim ulicę Grójecką (fatalny stan nawierzchni) i Trasę Poznańską. Droga jeszcze się trzyma, ale przeprowadzone analizy pokazują, że taki stan rzeczy długo nie potrwa. Rozluźnienie w Al. Jerozolimskich jest spowodowane m.in. tym, że ludzie przesiedli się z samochodów
wiaduktem, rozpadają się od dawna. Co więcej, nie ma szans na modernizację choćby jednej arterii, będącej fragmentem oficjalnego objazdu. Zarząd Dróg Miejskich nie dysponuje konkretnymi planami remontów tych ulic, nie mówi się nawet o potrzebie ich przeprowadzenia. A potrzeba jest i będzie coraz większa. Przecież prawie 80 tys. samochodów, które do tej pory każdego dnia pokonywały zamkniętą dziś estakadę, rozjeżdża w tej chwili przede wszystkim ulicę Grójecką (fatalny stan nawierzchni) i Trasę Poznańską. Droga jeszcze się trzyma, ale przeprowadzone analizy pokazują, że taki stan rzeczy długo nie potrwa. Rozluźnienie w Al. Jerozolimskich jest spowodowane m.in. tym, że ludzie przesiedli się z samochodów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego