Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 07.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
się moda na impulsy, czyli lody na patyku, w rożkach lub w małych kubeczkach.

Na tym polu międzynarodowe firmy okazały się lepsze od Zielonej Budki. Pokazały mistrzostwo w uwodzeniu dzieciaków opakowaniem, nawiązującym do już lubianych przez nie marek słodyczy. Algida proponowała przysmaki dla smerfów w kształtach i kolorach bohaterów oglądanych dobranocek.

Kiedy AC Nielsen informował, że trzech na czterech konsumentów wybiera w Polsce właśnie lody impulsowe, Zielona Budka już była w defensywie, pozwoliła konkurentom wypchnąć się z plaży. Prawie 80 proc. ankietowanych w wieku 15-34 lat uważało, że konkurencja w większym stopniu uwzględnia ich upodobania. Tymczasem Zielona Budka z uporem
się moda na impulsy, czyli lody na patyku, w rożkach lub w małych kubeczkach.<br><br>Na tym polu międzynarodowe firmy okazały się lepsze od Zielonej Budki. Pokazały mistrzostwo w uwodzeniu dzieciaków opakowaniem, nawiązującym do już lubianych przez nie marek słodyczy. Algida proponowała przysmaki dla smerfów w kształtach i kolorach bohaterów oglądanych dobranocek.<br><br>Kiedy AC Nielsen informował, że trzech na czterech konsumentów wybiera w Polsce właśnie lody impulsowe, Zielona Budka już była w defensywie, pozwoliła konkurentom wypchnąć się z plaży. Prawie 80 proc. ankietowanych w wieku 15-34 lat uważało, że konkurencja w większym stopniu uwzględnia ich upodobania. Tymczasem Zielona Budka z uporem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego