Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
za odrzuconych przez społeczeństwo; łączy ich podobny sposób zarabiania pieniędzy i zbliżone wzorce konsumpcyjne, dandy - hedonistyczna młodzież z klasy średniej o ograniczonych możliwościach finansowych; przywiązują dużą wagę do swojego wyglądu zewnętrznego i do opinii, jaką maja w otoczeniu, dążą do osiągnięcia dobrobytu, business - ludzie o wysokich kwalifikacjach zawodowych, żyjący w dobrobycie i dążący do uzyskania władzy w społeczeństwie, w którym toczy się ciągła walka o zdobycie pozycji. Posiadanie dużej ilości pieniędzy uważają za środek do zapewnienia sobie wysokiego statusu społecznego. Dbają o swój wygląd zewnętrzny i wykazują zainteresowanie sportem i modą. Zakupów dokonują w specjalistycznych sklepach i butikach. Chętnie kupują produkty
za odrzuconych przez społeczeństwo; łączy ich podobny sposób zarabiania pieniędzy i zbliżone wzorce konsumpcyjne, dandy - hedonistyczna młodzież z klasy średniej o ograniczonych możliwościach finansowych; przywiązują dużą wagę do swojego wyglądu zewnętrznego i do opinii, jaką maja w otoczeniu, dążą do osiągnięcia dobrobytu, business - ludzie o wysokich kwalifikacjach zawodowych, żyjący w dobrobycie i dążący do uzyskania władzy w społeczeństwie, w którym toczy się ciągła walka o zdobycie pozycji. Posiadanie dużej ilości pieniędzy uważają za środek do zapewnienia sobie wysokiego statusu społecznego. Dbają o swój wygląd zewnętrzny i wykazują zainteresowanie sportem i modą. Zakupów dokonują w specjalistycznych sklepach i butikach. Chętnie kupują produkty
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego