Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.28
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
Verhoevena. Sukces tego filmu i niepokojący urok Michaela Douglasa przyczyniły się do wyprodukowania kolejnych kasowych przebojów ("W sieci", "Fatalne zauroczenie"), w których seks splata się ze zbrodnią w dość pospolitych intrygach policyjnych i biurowych. Sąsiedztwo żądzy i śmierci eksploatował także David Cronenberg, adaptując na ekran "Crash" J. G. Ballarda. Znudzeni dobrobytem właściciele luksusowych samochodów prowokują kraksy w celu samookaleczenia, które wespół z ryzykiem gwałtownego zejścia wywołuje u nich chorobliwe podniecenie. Partnerem seksualnym stają się nie tylko przygodni znajomi, ale także ekskluzywne limuzyny. Seks jako fragment gry towarzyskiej prowadzonej w ramach obrzędów klasy średniej stał się bohaterem obrazu "Dziewięć i pół tygodnia
Verhoevena. Sukces tego filmu i niepokojący urok Michaela Douglasa przyczyniły się do wyprodukowania kolejnych kasowych przebojów ("W sieci", "Fatalne zauroczenie"), w których seks splata się ze zbrodnią w dość pospolitych intrygach policyjnych i biurowych. Sąsiedztwo żądzy i śmierci eksploatował także David Cronenberg, adaptując na ekran "Crash" J. G. Ballarda. Znudzeni dobrobytem właściciele luksusowych samochodów prowokują kraksy w celu samookaleczenia, które wespół z ryzykiem gwałtownego zejścia wywołuje u nich chorobliwe podniecenie. Partnerem seksualnym stają się nie tylko przygodni znajomi, ale także ekskluzywne limuzyny. Seks jako fragment gry towarzyskiej prowadzonej w ramach obrzędów klasy średniej stał się bohaterem obrazu "Dziewięć i pół tygodnia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego