Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 05
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
ostatnie reklamy pokazujące ubrane w ciuszki Benettona dzieci z zespołem Downa. Zwykłym "zjadaczom chleba" okazja do "podrapania" zdarza się nieco rzadziej, ale mimo wszystko i ich także stać na wiele, byle tylko zyskać opinię osoby ekstrawaganckiej. Przynajmniej we własnym środowisku.
- Prowokacja to zwracanie na siebie uwagi. A w dzisiejszych czasach dobrze jest się wyróżniać z tłumu. W Polsce do 1989 roku pojęcie jednostki nie istniało - ważniejsza była masa. Dopiero później przyszła moda na indywidualistów. Ale nie każdego stać na to, by zostać sławnym aktorem, wybitnym muzykiem, politykiem czy biznesmenem. I wtedy chcemy wybić się jak najmniejszym kosztem, niskonakładowo - strojem, fryzurą, językiem, zachowaniem
ostatnie reklamy pokazujące ubrane w ciuszki Benettona dzieci z zespołem Downa. Zwykłym "zjadaczom chleba" okazja do "podrapania" zdarza się nieco rzadziej, ale mimo wszystko i ich także stać na wiele, byle tylko zyskać opinię osoby ekstrawaganckiej. Przynajmniej we własnym środowisku.<br>- Prowokacja to zwracanie na siebie uwagi. A w dzisiejszych czasach dobrze jest się wyróżniać z tłumu. W Polsce do 1989 roku pojęcie jednostki nie istniało - ważniejsza była masa. Dopiero później przyszła moda na indywidualistów. Ale nie każdego stać na to, by zostać sławnym aktorem, wybitnym muzykiem, politykiem czy biznesmenem. I wtedy chcemy wybić się jak najmniejszym kosztem, niskonakładowo - strojem, fryzurą, językiem, zachowaniem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego