Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
szerszym wymiarze międzynarodowym. W tym momencie można ponownie wskazać na przyczynę rozwoju tych transakcji, jaką było tworzenie Jednolitego Rynku Wewnętrznego w ówczesnej EWG. Przedsiębiorstwa przewidując nasilenie się konkurencji dokonywały restrukturyzacji i koncentracji kapitału. Dotyczyło to głównie firm europejskich, ale także przedsiębiorstw z krajów nie będących członkami Unii Europejskiej. Te ostatnie dokonywały przejęć i wykupów w Europie, chcąc znaleźć się na tym rynku w obawie przed zagrożeniem, jakie mogło pojawić się dla nich w wyniku powstania "twierdzy europejskiej".
Firmy europejskie wyraźnie koncentrowały się na swych głównych sferach działania, co przyniosło w rezultacie: dezinwestycje dotyczące operacji w tych dziedzinach i grupach produktów, które
szerszym wymiarze międzynarodowym. W tym momencie można ponownie wskazać na przyczynę rozwoju tych transakcji, jaką było tworzenie Jednolitego Rynku Wewnętrznego w ówczesnej EWG. Przedsiębiorstwa przewidując nasilenie się konkurencji dokonywały restrukturyzacji i koncentracji kapitału. Dotyczyło to głównie firm europejskich, ale także przedsiębiorstw z krajów nie będących członkami Unii Europejskiej. Te ostatnie dokonywały przejęć i wykupów w Europie, chcąc znaleźć się na tym rynku w obawie przed zagrożeniem, jakie mogło pojawić się dla nich w wyniku powstania "twierdzy europejskiej".<br>Firmy europejskie wyraźnie koncentrowały się na swych głównych sferach działania, co przyniosło w rezultacie: dezinwestycje dotyczące operacji w tych dziedzinach i grupach produktów, które
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego