Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
atmosferyczne, ale także prędkości wału silnika, dynamikę przyspieszania (jazda dynamiczna lub łagodna) oraz używany bieg. Podczas testu biegi włącza się w ściśle określonym momencie, a prędkość jest bardzo dokładnie kontrolowana i może się różnić od rzeczywistej tylko o pół km/h! Oprócz testu zderzeniowego są to podstawowe badania, po których dopuszcza się auto do ruchu.
Współczesne auto składa się z 6 tysięcy części, a długość wszystkich przewodów elektrycznych może wynosić do pięciu kilometrów. Przygotowanie produkcji tak skomplikowanej maszyny nastręcza sporo trudności. Buduje się więc około setki prototypów, służących nie tyle do sprawdzania konstrukcji (na to jest już zbyt późno), ile do nauki
atmosferyczne, ale także prędkości wału silnika, dynamikę przyspieszania (jazda dynamiczna lub łagodna) oraz używany bieg. Podczas testu biegi włącza się w ściśle określonym momencie, a prędkość jest bardzo dokładnie kontrolowana i może się różnić od rzeczywistej tylko o pół km/h! Oprócz testu zderzeniowego są to podstawowe badania, po których dopuszcza się auto do ruchu.<br>Współczesne auto składa się z 6 tysięcy części, a długość wszystkich przewodów elektrycznych może wynosić do pięciu kilometrów. Przygotowanie produkcji tak skomplikowanej maszyny nastręcza sporo trudności. Buduje się więc około setki prototypów, służących nie tyle do sprawdzania konstrukcji (na to jest już zbyt późno), ile do nauki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego