Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
włoska kuchnia. Styl "elegancki, ale miły", "w dobrym smaku". "Jasnobrązowe ściany", "białe obrusy na elegancko zastawionych stołach", "Świeczniki". "Lekko snobistycznie, ale w dobrym tego słowa znaczeniu". "Na biznesowe obiady, kolacje, choć dla mnie to romantyczne miejsce na spotkania we dwoje". Sprawdza się też "na spotkania z przyjaciółmi czy niedzielny obiad". "doskonałe jedzenie i klimat". "Dobry wybór naprawdę smacznych potraw", "polecam absolutnie wszystko, ale jeśli chodzi o desery, to tiramisu jest perfekcyjne". "Nie ma problemów z parkowaniem", jednak "nigdy nie ma wolnych miejsc wieczorem". "Zawsze lepiej zadzwonić i zarezerwować stolik, ale w okresie targów graniczy to z cudem". "Nie jest tani, ale
włoska kuchnia. Styl "elegancki, ale miły", "w dobrym smaku". "Jasnobrązowe ściany", "białe obrusy na elegancko zastawionych stołach", "Świeczniki". "Lekko snobistycznie, ale w dobrym tego słowa znaczeniu". "Na biznesowe obiady, kolacje, choć dla mnie to romantyczne miejsce na spotkania we dwoje". Sprawdza się też "na spotkania z przyjaciółmi czy niedzielny obiad". "doskonałe jedzenie i klimat". "Dobry wybór naprawdę smacznych potraw", "polecam absolutnie wszystko, ale jeśli chodzi o desery, to tiramisu jest perfekcyjne". "Nie ma problemów z parkowaniem", jednak "nigdy nie ma wolnych miejsc wieczorem". "Zawsze lepiej zadzwonić i zarezerwować stolik, ale w okresie targów graniczy to z cudem". "Nie jest tani, ale
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego