do poszczególnych funkcji zarządzania oznacza to możliwość odnoszenia planowania, organizowania, kierowania, kontrolowania i doskonalenia do wykonawczych działań planistycznych (zarządzanie planowaniem), planowania, organizowania, kierowania, kontrolowania i doskonalenia do wykonawczych działań organizatorskich (zarządzanie organizowaniem) itd.<br>Jeżeli w całości działań zarządzania wyróżnimy aspekt wykonawczy, to można mówić o planowaniu, organizowaniu, kierowaniu, kontrolowaniu i doskonaleniu wykonawczych działań zarządczych (zarządzanie zarządzaniem).<br><br><tit>2.3. Procesy informacyjno-decyzyjne i obszary zarządzania</><br>Treścią wszystkich funkcji zarządzania oraz ról menedżerów są celowe procesy informacyjno-decyzyjne. Istota pracy każdego menedżera polega na pozyskiwaniu, przetwarzania i przesyłaniu informacji, podejmowaniu i przekazywaniu decyzji oraz komunikowaniu się z innymi podmiotami organizacji i otoczenia. Za