Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
przed umówionym końcem ubezpieczenia, szczególnie w pierwszych 5 latach, wiąże się ze stratą finansową.
Czy fakt, że duża część klientów o tym nie wiedziała, przypadkiem nie wynika z tego, że sprzedażą polis trudniły się osoby nie posiadające odpowiednich kwalifikacji?
Błędy popełnione przez agentów na początku lat 90 wynikały z małego doświadczenia. Część klientów nie była świadoma tego, ze nie jest to produkt czysto inwestycyjny. Liczyli na ogromne zyski, jakie polisa przyniesie im w przyszłości. Dodatkowo marzenia o wielkich pieniądzach rozpalali agenci pragnący zawrzeć jak najwięcej umów. Warto pamiętać, że wartość tej formy inwestycji kumuluje się w czasie. Polisy po 20 lub
przed umówionym końcem ubezpieczenia, szczególnie w pierwszych 5 latach, wiąże się ze stratą finansową.<br>Czy fakt, że duża część klientów o tym nie wiedziała, przypadkiem nie wynika z tego, że sprzedażą polis trudniły się osoby nie posiadające odpowiednich kwalifikacji?<br>Błędy popełnione przez agentów na początku lat 90 wynikały z małego doświadczenia. Część klientów nie była świadoma tego, ze nie jest to produkt czysto inwestycyjny. Liczyli na ogromne zyski, jakie polisa przyniesie im w przyszłości. Dodatkowo marzenia o wielkich pieniądzach rozpalali agenci pragnący zawrzeć jak najwięcej umów. Warto pamiętać, że wartość tej formy inwestycji kumuluje się w czasie. Polisy po 20 lub
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego