Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
zasadami nadawania marki, wiąże się inna decyzja: czy rozwijając działalność w nowych krajach Unii Europejskiej powinno się sprzedawać produkty pod dotychczasowymi różnymi markami, czy też należy wprowadzać jednolite euromarki. W przypadku decyzji o strategii euromarek przedsiębiorstwa muszą się zdecydować, czy funkcję takiej marki na rynku UE będzie pełniła jedna z dotychczasowych marek, czy też należy stworzyć nową markę. Jeśli ma nią być jedna z dotychczas stosowanych marek, to trzeba ustalić, która. W sytuacji gdy firma sprzedaje swe produkty pod różnymi markami na różnych rynkach i gdy stopień ich znajomości wśród nabywców jest duży, wprowadzenie jednej euromarki nie jest łatwe. Istnieją już
zasadami nadawania marki, wiąże się inna decyzja: czy rozwijając działalność w nowych krajach Unii Europejskiej powinno się sprzedawać produkty pod dotychczasowymi różnymi markami, czy też należy wprowadzać jednolite euromarki. W przypadku decyzji o strategii euromarek przedsiębiorstwa muszą się zdecydować, czy funkcję takiej marki na rynku UE będzie pełniła jedna z dotychczasowych marek, czy też należy stworzyć nową markę. Jeśli ma nią być jedna z dotychczas stosowanych marek, to trzeba ustalić, która. W sytuacji gdy firma sprzedaje swe produkty pod różnymi markami na różnych rynkach i gdy stopień ich znajomości wśród nabywców jest duży, wprowadzenie jednej euromarki nie jest łatwe. Istnieją już
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego