Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
emocjonalnym wpływa modyfikująco zarówno na przebieg działania, jak i jego preparację. Wpływ ten jest tym silniejszy, im większe jest natężenie określonej postawy lub grupy postaw wobec obiektu oraz im wyższy jest stopień nieokreśloności i wieloznaczności informacji odnoszących się do obiektu spostrzeganego w kontekście

rozróżnień wartościujących. Klasyczne badania Hastrofa i Cantrila dotyczące percepcji przekazu filmowego, którego treścią był mecz piłki nożnej rozgrywany między studentami dwóch drużyn akademickich z dwóch uczelni, w których studiowali grający, wykazały istotny wpływ zaangażowania na percepcję przekazu. Podczas oglądania meczu studenci obu uczelni zarzucali drużynie reprezentującej uczelnię przeciwną brutalną i niezgodną z przepisami grę. Postawy studentów wobec swych
emocjonalnym wpływa modyfikująco zarówno na przebieg działania, jak i jego preparację. Wpływ ten jest tym silniejszy, im większe jest natężenie określonej postawy lub grupy postaw wobec obiektu oraz im wyższy jest stopień nieokreśloności i wieloznaczności informacji odnoszących się do obiektu spostrzeganego w kontekście<br>&lt;page nr=59&gt;<br>rozróżnień wartościujących. Klasyczne badania Hastrofa i Cantrila dotyczące percepcji przekazu filmowego, którego treścią był mecz piłki nożnej rozgrywany między studentami dwóch drużyn akademickich z dwóch uczelni, w których studiowali grający, wykazały istotny wpływ zaangażowania na percepcję przekazu. Podczas oglądania meczu studenci obu uczelni zarzucali drużynie reprezentującej uczelnię przeciwną brutalną i niezgodną z przepisami grę. Postawy studentów wobec swych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego