Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 16/02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
bo cena, jaką ostatecznie płaci klient, różni się zwykle od cen w katalogu firmy. Zależy ona od ilości wynajętych billboardów i ich usytuowania. Droższe są miejsca, gdzie plakat może obejrzeć więcej osób. Elitarnym miejscem jest aleja Żwirki i Wigury. - Tamtędy przejeżdżają z lotniska szefowie wielkich korporacji. Widzą reklamę, a więc dowiadują się, że polski oddział działa prężnie - komentuje pracownik jednej z firm outdoorowych.
Maciej Banaszkiewicz, szef firmy AP System Polska, która ma najwięcej tablic przed samym lotniskiem, jest innego zdania. - Przez port lotniczy rocznie przewija się ok. 10 mln osób - mówi. - Są to osoby zamożne, stąd reklama i produkty inne.
To prawda
bo cena, jaką ostatecznie płaci klient, różni się zwykle od cen w katalogu firmy. Zależy ona od ilości wynajętych billboardów i ich usytuowania. Droższe są miejsca, gdzie plakat może obejrzeć więcej osób. Elitarnym miejscem jest aleja Żwirki i Wigury. &lt;q&gt;- Tamtędy przejeżdżają z lotniska szefowie wielkich korporacji. Widzą reklamę, a więc dowiadują się, że polski oddział działa prężnie&lt;/&gt; - komentuje pracownik jednej z firm outdoorowych.<br>Maciej Banaszkiewicz, szef firmy AP System Polska, która ma najwięcej tablic przed samym lotniskiem, jest innego zdania. &lt;q&gt;- Przez port lotniczy rocznie przewija się ok. 10 mln osób&lt;/&gt; - mówi. &lt;q&gt;- Są to osoby zamożne, stąd reklama i produkty inne.&lt;/&gt;<br>To prawda
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego