Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
różnych walutach. Rozwój międzynarodowych fuzji przedsiębiorstw przewidują przedstawiciele wielu firm uczestniczących w konferencji dotyczącej przygotowań biznesu do Europejskiej Unii Monetarnej. Przewiduje się przyspieszanie tej tendencji w miarę przybliżania się powstania pełnego rynku wewnętrznego UE. Jest to już trzecia taka fala fuzji w Europie. Pierwsza przetoczyła się w latach 1958-1970, druga rozpoczęła się w 1986r., kiedy to powstawały plany stworzenia Unii Europejskiej.
Ta trzecia fala jest szczególnie widoczna od roku 1994. Pokazuje to następujące zestawienie:
Wartość fuzji przedsiębiorstw w krajach UE (w mld USD):

Z przedstawionych danych wynika, że w latach 1994-1996 wartość fuzji zwiększyła się ze 100mld do 240mld
różnych walutach. Rozwój międzynarodowych fuzji przedsiębiorstw przewidują przedstawiciele wielu firm uczestniczących w konferencji dotyczącej przygotowań biznesu do Europejskiej Unii Monetarnej. Przewiduje się przyspieszanie tej tendencji w miarę przybliżania się powstania pełnego rynku wewnętrznego UE. Jest to już trzecia taka fala fuzji w Europie. Pierwsza przetoczyła się w latach 1958-1970, druga rozpoczęła się w 1986r., kiedy to powstawały plany stworzenia Unii Europejskiej.<br>Ta trzecia fala jest szczególnie widoczna od roku 1994. Pokazuje to następujące zestawienie:<br>Wartość fuzji przedsiębiorstw w krajach UE (w mld USD):<br>&lt;gap&gt;<br>Z przedstawionych danych wynika, że w latach 1994-1996 wartość fuzji zwiększyła się ze 100mld do 240mld
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego