Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy usług teleinformatycznych
Rok: 1998
pisz czytelnym pismem,
* kod i miejscowość pisz drukowanymi, prostymi, oddzielnymi literami,
* nie podkreślaj adresu,
* poniżej kodu i nazwy miejscowości nie umieszczaj żadnych napisów, rysunków, naklejek,
* używaj niebieskiego lub czarnego tuszu,
* nie pisz adresu kolorem czerwonym (i jego pochodnymi), gdyż maszyny nie odczytają adresu w tym kolorze.




* Logo, napisy reklamowe, znaki drukarskie itp. powinny być umieszczone w odległości co najmniej 15 mm z lewej strony od bloku adresowego.
Uwaga:
* nie wkładaj do koperty żadnych twardych przedmiotów, bo niszczą one nasze urządzenia,
* nie zamykaj kopert zszywkami ani nie zaklejaj taśmą,
* nasze urządzenia preferują jasne koperty,
* niech Twoje listy nie będą grubsze niż 5
pisz czytelnym pismem,<br>* kod i miejscowość pisz drukowanymi, prostymi, oddzielnymi literami,<br>* nie podkreślaj adresu,<br>* poniżej kodu i nazwy miejscowości nie umieszczaj żadnych napisów, rysunków, naklejek,<br>* używaj niebieskiego lub czarnego tuszu, <br>* nie pisz adresu kolorem czerwonym (i jego pochodnymi), gdyż maszyny nie odczytają adresu w tym kolorze.<br><br>&lt;gap&gt;<br><br>&lt;gap&gt;<br>* Logo, napisy reklamowe, znaki drukarskie itp. powinny być umieszczone w odległości co najmniej 15 mm z lewej strony od bloku adresowego.<br>Uwaga:<br>* nie wkładaj do koperty żadnych twardych przedmiotów, bo niszczą one nasze urządzenia,<br>* nie zamykaj kopert zszywkami ani nie zaklejaj taśmą, <br>* nasze urządzenia preferują jasne koperty,<br>* niech Twoje listy nie będą grubsze niż 5
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego