Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ekspress Wieczorny
Nr: 70
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1981
że nie chce robić melodramatu. Mierzy raczej w coś, co można nazwać "szkołą uczuć". W historię opowiadającą o różnych formach stosunków między ludźmi podzielonymi przez płeć. Interesują go konsekwencje zawiłości uczuć - namiętności, zapiekłego żalu i nienawiści.
Bardzo ważnym elementem realizowanego filmu mają być zdjęcia. Szare, brudno-kolorowe, budują jego klimat duszny i nasycony uczuciami skrzywionymi. Operator Ryszard Lenczewski ma przed sobą finezyjne zadanie stworzenia świata ludzi nie pięknych, niemniej głęboko czujących i wrażliwych.
Adamik skompletował interesującą obsadę, złożoną z aktorów młodych, którym dotąd raczej nie dopisywało szczęście i nie otrzymywali ról ludzi o bogatszym wnętrzu duchowym. Plugara gra Jerzy Kryszak, siostrę
że nie chce robić melodramatu. Mierzy raczej w coś, co można nazwać "szkołą uczuć". W historię opowiadającą o różnych formach stosunków między ludźmi podzielonymi przez płeć. Interesują go konsekwencje zawiłości uczuć - namiętności, zapiekłego żalu i nienawiści.&lt;/&gt; <br>Bardzo ważnym elementem realizowanego filmu mają być zdjęcia. Szare, brudno-kolorowe, budują jego klimat duszny i nasycony uczuciami skrzywionymi. Operator &lt;hi rend="bold"&gt;Ryszard Lenczewski&lt;/&gt; ma przed sobą finezyjne zadanie stworzenia świata ludzi nie pięknych, niemniej głęboko czujących i wrażliwych. <br>Adamik skompletował interesującą obsadę, złożoną z aktorów młodych, którym dotąd raczej nie dopisywało szczęście i nie otrzymywali ról ludzi o bogatszym wnętrzu duchowym. Plugara gra &lt;hi rend="bold"&gt;Jerzy Kryszak,&lt;/&gt; siostrę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego