Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
można stwierdzić, że zmiany zachodzące w Europie Zachodniej są szczególnie istotne dla polskich eksporterów żywności. Przedsiębiorstwa z tej branży są narażone na największe ryzyko, ale też mogą mieć największe szanse, jeśli wykorzystają pojawiające się nowe okazje rynkowe.
Przedstawione przewidywane kierunki zmian na rynku UE w wyniku wprowadzania zasad JRW w dużym stopniu się sprawdzają. Na temat stopnia realizacji tego przedsięwzięcia wypowiedziała się na początku 1994r. Komisja Europejska w swym pierwszym rocznym sprawozdaniu. Mimo pewnych elementów krytycznych opinia Komisji była ogólnie biorąc pozytywna. Analizy, które były podstawą do prezentacji takiej opinii, przeprowadzono głównie wśród małych i średnich przedsiębiorstw, wrażliwych ze swej istoty
można stwierdzić, że zmiany zachodzące w Europie Zachodniej są szczególnie istotne dla polskich eksporterów żywności. Przedsiębiorstwa z tej branży są narażone na największe ryzyko, ale też mogą mieć największe szanse, jeśli wykorzystają pojawiające się nowe okazje rynkowe.<br>Przedstawione przewidywane kierunki zmian na rynku UE w wyniku wprowadzania zasad JRW w dużym stopniu się sprawdzają. Na temat stopnia realizacji tego przedsięwzięcia wypowiedziała się na początku 1994r. Komisja Europejska w swym pierwszym rocznym sprawozdaniu. Mimo pewnych elementów krytycznych opinia Komisji była ogólnie biorąc pozytywna. Analizy, które były podstawą do prezentacji takiej opinii, przeprowadzono głównie wśród małych i średnich przedsiębiorstw, wrażliwych ze swej istoty
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego