Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Idea mobile
Rok: 2003
przypadło 10-lecie obecności , w Polsce telefonii komórkowej i naszej firmy jako pierwszego operatora 'w tej technologii.

Miarą sukcesów Idei w 2002 roku był największy w porównaniu
z pozostałymi operatorami wzrost udziałów w rynku i to w okresie spowolnienia
gospodarczego oraz w warunkach ostrej rywalizacji konkurencyjnej. Idea
przedstawia obecnie najbardziej dynamiczną ofertę na polskim rynku telefonii komórkowej. W przyszłości chcemy efektywnie konkurować przede wszystkim wysoką jakością techniczną sieci, nowymi usługami i produktami oraz jeszcze lepszą obsługą naszych klientów, zarówno tych abonamentowych, jak i klientów oferty POP.

Idea osiągnęła w 2002 roku rekordowo dobre wyniki - liczba klientów zwiększyła się o ok. 1
przypadło 10-lecie obecności , w Polsce telefonii komórkowej i naszej firmy jako pierwszego operatora 'w tej technologii.<br><br>Miarą sukcesów Idei w 2002 roku był największy w porównaniu<br>z pozostałymi operatorami wzrost udziałów w rynku i to w okresie spowolnienia<br>gospodarczego oraz w warunkach ostrej rywalizacji konkurencyjnej. Idea<br>przedstawia obecnie najbardziej dynamiczną ofertę na polskim rynku telefonii komórkowej. W przyszłości chcemy efektywnie konkurować przede wszystkim wysoką jakością techniczną sieci, nowymi usługami i produktami oraz jeszcze lepszą obsługą naszych klientów, zarówno tych abonamentowych, jak i klientów oferty POP.<br><br>Idea osiągnęła w 2002 roku rekordowo dobre wyniki - liczba klientów zwiększyła się o ok. 1
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego