Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 38
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
kół w samochodach, z nieznanych bliżej powodów - rzadko jak dotychczas stosują je motocykliści. A w motocyklach też jest ono ważne. Prowadzenie i trzymanie się drogi będzie pewniejsze a jazda przyjemniejsza i, co najważniejsze, bezpieczniejsza.
Za granicą propaguje się obecnie wyważanie kół motocykla i to nie statyczne a dynamiczne. Na pewno dynamiczne jest lepsze, przy szerokich oponach i dużych prędkościach właściwie konieczne. Im szersza opona, tym większe wystąpią różnice między wyważaniem statycznym a dynamicznym. A im większe prędkości, tym wyważanie kół nabiera większego znaczenia.
JAK NIE DYNAMICZNIE TO CHOĆ STATYCZNIE
Przy stosunkowo wąskich oponach polskich motocykli (naszym zdaniem - jeżeli idzie o tylne
kół w samochodach, z nieznanych bliżej powodów - rzadko jak dotychczas stosują je motocykliści. A w motocyklach też jest ono ważne. Prowadzenie i trzymanie się drogi będzie pewniejsze a jazda przyjemniejsza i, co najważniejsze, bezpieczniejsza.&lt;/intro&gt;<br>Za granicą propaguje się obecnie wyważanie kół motocykla i to nie statyczne a dynamiczne. Na pewno dynamiczne jest lepsze, przy szerokich oponach i dużych prędkościach właściwie konieczne. Im szersza opona, tym większe wystąpią różnice między wyważaniem statycznym a dynamicznym. A im większe prędkości, tym wyważanie kół nabiera większego znaczenia. <br>&lt;tit1&gt;JAK NIE DYNAMICZNIE TO CHOĆ STATYCZNIE&lt;/tit1&gt;<br>Przy stosunkowo wąskich oponach polskich motocykli (naszym zdaniem - jeżeli idzie o tylne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego