Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
w których pewne informacje są przechowywane przez dłuższy okres. Rzeczywistość pokazuje, że większość informacji nie jest wykorzystywana do zarządzani relacjami z klientem.
Niemal każda firma posiada ogromne ilości danych o swoich klientach. Jest to, nieco może upraszczając, jedyna cecha, która odróżni firmę od konkurencji. Dzisiaj, w dobie globalizacji i niesłychanie dynamicznie rozwijającej się technologii, wszelkie produkty oraz usługi można skopiować i prawie natychmiast wprowadzić je rynek. Przewagę konkurencyjną można budować na podstawie niedostępnych dl konkurencji czynników. Do nich należy np. wiedza o własnych klientach. Pozwala on bardziej skutecznie pozyskiwać nowych klientów, proponować im nowe produkty i usługi oraz zapobiegać ich odchodzeniu
w których pewne informacje są przechowywane przez dłuższy okres. Rzeczywistość pokazuje, że większość informacji nie jest wykorzystywana do zarządzani relacjami z klientem.<br>Niemal każda firma posiada ogromne ilości danych o swoich klientach. Jest to, nieco może upraszczając, jedyna cecha, która odróżni firmę od konkurencji. Dzisiaj, w dobie globalizacji i niesłychanie dynamicznie rozwijającej się technologii, wszelkie produkty oraz usługi można skopiować i prawie natychmiast wprowadzić je rynek. Przewagę konkurencyjną można budować na podstawie niedostępnych dl konkurencji czynników. Do nich należy np. wiedza o własnych klientach. Pozwala on bardziej skutecznie pozyskiwać nowych klientów, proponować im nowe produkty i usługi oraz zapobiegać ich odchodzeniu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego