Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Niemcy, Francja, Wielka Brytania) tradycyjne sklepy samoobsługowe (supermarkety i małe sklepy detaliczne) znajdują się w fazie spadku. Natomiast specjalistyczne sklepy o dużych powierzchniach sprzedażowych, znajdujące się poza centrami miast, i sklepy dyskontowe są usytuowane w fazie wzrostu.
Tempo wzrostu różnych typów sklepów jest zróżnicowane. Hipermarkety rozwijają się bardzo szybko i dynamicznie w krajach południowej Europy (Hiszpania, Włochy, Grecja i Portugalia), a ich rozwój został zwolniony we Francji i w Niemczech mimo otwierania nowych hipermarketów we wschodnich landach.
W Wielkiej Brytanii zbliżona forma superstores także znajduje się w fazie stagnacji.
W Hiszpanii nastąpił w ostatnim czasie szybki wzrost liczby hipermarketów dzięki korzystnym
Niemcy, Francja, Wielka Brytania) tradycyjne sklepy samoobsługowe (supermarkety i małe sklepy detaliczne) znajdują się w fazie spadku. Natomiast specjalistyczne sklepy o dużych powierzchniach sprzedażowych, znajdujące się poza centrami miast, i sklepy dyskontowe są usytuowane w fazie wzrostu.<br>Tempo wzrostu różnych typów sklepów jest zróżnicowane. Hipermarkety rozwijają się bardzo szybko i dynamicznie w krajach południowej Europy (Hiszpania, Włochy, Grecja i Portugalia), a ich rozwój został zwolniony we Francji i w Niemczech mimo otwierania nowych hipermarketów we wschodnich landach.<br>W Wielkiej Brytanii zbliżona forma superstores także znajduje się w fazie stagnacji.<br>W Hiszpanii nastąpił w ostatnim czasie szybki wzrost liczby hipermarketów dzięki korzystnym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego