Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 8 (sierpień)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
Limuzyna

Auto stojące w korku wygląda zazwyczaj żałośnie. Są jednak modele, które wyglądają mniej żałośnie od innych. Koszt limuzyny zapewniającej twej partnerce dobre samopoczucie to 60 tys. funtów: tyle kosztuje seryjny Rolls-Royce. Jeżeli dorzucisz marne 40 tys. będziesz miał najnowszy, bo tegoroczny model - Seraph - ze wszelkimi udogodnieniami. Polecamy jednak dyskretne w wyrazie i sportowe w charakterze maserati. Model quattroporte - z silnikiem V8 biturbo - kosztuje niecałe 50 tys. dolarów, a zapewnia królewski niemal prestiż. Model GT-3200 coupe - jest droższy zaledwie o 10 tys. dolarów. Stylizacja - Giugiaro, karoseria od Ferrari, skóra w środku od Connolly'ego. I zapomnij o Ferrari 360 Modena
Limuzyna&lt;/&gt;<br><br>Auto stojące w korku wygląda zazwyczaj żałośnie. Są jednak modele, które wyglądają mniej żałośnie od innych. Koszt limuzyny zapewniającej twej partnerce dobre samopoczucie to 60 tys. funtów: tyle kosztuje seryjny Rolls-Royce. Jeżeli dorzucisz marne 40 tys. będziesz miał najnowszy, bo tegoroczny model - Seraph - ze wszelkimi udogodnieniami. Polecamy jednak dyskretne w wyrazie i sportowe w charakterze maserati. Model quattroporte - z silnikiem V8 biturbo - kosztuje niecałe 50 tys. dolarów, a zapewnia królewski niemal prestiż. Model GT-3200 coupe - jest droższy zaledwie o 10 tys. dolarów. Stylizacja - Giugiaro, karoseria od Ferrari, skóra w środku od Connolly'ego. I zapomnij o Ferrari 360 Modena
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego