Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
warto określić całość argumentacji, jaka ma stanowić treść kampanii, zanim przystąpi się do określania struktury poszczególnych przekazów. Umożliwia to osiągnięcie zarówno treściowej, jak i formalnej spójności między wiadomościami tworzącymi kampanie. Pozwala to także na synchronizację jakości określonych informacji ze sposobem jej zapisu, ponadto oznacza też wybór optymalnego układu kodów, jakim dysponuje określone medium do zapisu poszczególnych typów informacji.
Zbiór informacji, tworzących argumentację danej kampanii reklamowej, podzielić można na następujące kategorie:
1, informacje o produkcie oraz sytuacjach jego użytkowania przez odbiorcę (jest to główny desygnat kampanii reklamowej z punktu widzenia nadawcy i odbiorcy, posiadającego już określony stosunek do produktu);

2, informacje istotne
warto określić całość argumentacji, jaka ma stanowić treść kampanii, zanim przystąpi się do określania struktury poszczególnych przekazów. Umożliwia to osiągnięcie zarówno treściowej, jak i formalnej spójności między wiadomościami tworzącymi kampanie. Pozwala to także na synchronizację jakości określonych informacji ze sposobem jej zapisu, ponadto oznacza też wybór optymalnego układu kodów, jakim dysponuje określone medium do zapisu poszczególnych typów informacji. <br>Zbiór informacji, tworzących argumentację danej kampanii reklamowej, podzielić można na następujące kategorie: <br>1, informacje o produkcie oraz sytuacjach jego użytkowania przez odbiorcę (jest to główny desygnat kampanii reklamowej z punktu widzenia nadawcy i odbiorcy, posiadającego już określony stosunek do produktu);<br>&lt;page nr=55&gt;<br>2, informacje istotne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego