Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
5%. Dla porównania, we Francji i w Wielkiej Brytanii ten udział jest na poziomie 23%. Niemieckie domy sprzedaży wysyłkowej poprawiły ostatnio swą pozycję rynkową dzięki wejściu na rynki krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Takie duże znane firmy, jak Otto, Quelle i Neckermann otwarły w tych krajach swe nowe centra handlowe. Przykładem dywersyfikacji działalności firm handlowych w krajach Unii Europejskiej jest rozwój sklepów dyskontowych funkcjonujących na bazie niskich kosztów (dywersyfikacja form działania) oraz powstawanie nowych sklepów ze zdrową żywnością (dywersyfikacja asortymentowa wykorzystująca proekologiczne tendencje popytowe).
Znaczenie sklepów dyskontowych w handlu w różnych krajach UE pokazuje tabl.51.
Jak wynika z tabl. 51, w
5%. Dla porównania, we Francji i w Wielkiej Brytanii ten udział jest na poziomie 23%. Niemieckie domy sprzedaży wysyłkowej poprawiły ostatnio swą pozycję rynkową dzięki wejściu na rynki krajów Europy Środkowo-Wschodniej.<br>Takie duże znane firmy, jak Otto, Quelle i Neckermann otwarły w tych krajach swe nowe centra handlowe. Przykładem dywersyfikacji działalności firm handlowych w krajach Unii Europejskiej jest rozwój sklepów dyskontowych funkcjonujących na bazie niskich kosztów (dywersyfikacja form działania) oraz powstawanie nowych sklepów ze zdrową żywnością (dywersyfikacja asortymentowa wykorzystująca proekologiczne tendencje popytowe).<br>Znaczenie sklepów dyskontowych w handlu w różnych krajach UE pokazuje tabl.51.<br>Jak wynika z tabl. 51, w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego