Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Holdings z USA w celu stworzenia największej w Europie sieci kablowej. Także konkurenci Philipsa - francuski Canal+ i Bartelsmann - zainwestowały sumę 360mln USD w celu stworzenia nowej sieci płatnych usług telewizyjnych za pośrednictwem satelity i systemów kablowych. Warto tu zwrócić uwagę na ciekawy fakt, a mianowicie: rynek europejski jest traktowany przez dział rozrywki Bertelsmanna jako rynek testowy dla produktów, które podlegają globalizacji i zyskują charakter ogólnoświatowy.
W Europie jest widoczny rozwój telewizji satelitarnej i sieci kablowych. Przeciwnie niż w USA, w Europie zainwestowano duże sumy w satelitarną technikę przekazu bezpośredniego, której konkurencyjność może jeszcze wzrosnąć dzięki zastosowaniu techniki cyfrowej. Nowe satelitarne kanały
Holdings z USA w celu stworzenia największej w Europie sieci kablowej. Także konkurenci Philipsa - francuski Canal+ i Bartelsmann - zainwestowały sumę 360mln USD w celu stworzenia nowej sieci płatnych usług telewizyjnych za pośrednictwem satelity i systemów kablowych. Warto tu zwrócić uwagę na ciekawy fakt, a mianowicie: rynek europejski jest traktowany przez dział rozrywki Bertelsmanna jako rynek testowy dla produktów, które podlegają globalizacji i zyskują charakter ogólnoświatowy.<br>W Europie jest widoczny rozwój telewizji satelitarnej i sieci kablowych. Przeciwnie niż w USA, w Europie zainwestowano duże sumy w satelitarną technikę przekazu bezpośredniego, której konkurencyjność może jeszcze wzrosnąć dzięki zastosowaniu techniki cyfrowej. Nowe satelitarne kanały
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego