Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy telekomunikacyjne
Rok: 1999
o świadczenie usług telefonicznych. zawarta pomiędzy TP S.A. a Abonentem,
12) urządzenie abonenckie - urządzenia stanowiące zakończenie łącza telekomunikacyjnego, zainstalowane w lokalu lub nieruchomości Abonenta (telefon, telefax, modem, centralka abonencka itp.),
13) zamawiajpcy - osoba zainteresowana zawarciem umowy.

(2
Telekomunikacja Polska Spółka Akcyjna, zwana dalej TP S.A., wykonuje działalność w dziedzinie telekomunikacji na podstawie ustawy z dnia 23 listopada 1990 r. o łączności (tekst jednolity - Dz. U. z 1995r. Nr 117, poz. 564 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej ustawą o łączności.

(3
Regulamin świadczenia usług telefonicznych o charakterze powszechnym przez Telekomunikację Polską S.A. został wydany na podstawie art. 36 ust
o świadczenie usług telefonicznych. zawarta pomiędzy TP S.A. a Abonentem,<br>12) urządzenie abonenckie - urządzenia stanowiące zakończenie łącza telekomunikacyjnego, zainstalowane w lokalu lub nieruchomości Abonenta (telefon, telefax, modem, centralka abonencka itp.),<br>13) zamawiajpcy - osoba zainteresowana zawarciem umowy.<br><br>(2<br>Telekomunikacja Polska Spółka Akcyjna, zwana dalej TP S.A., wykonuje działalność w dziedzinie telekomunikacji na podstawie ustawy z dnia 23 listopada 1990 r. o łączności (tekst jednolity - Dz. U. z 1995r. Nr 117, poz. 564 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej ustawą o łączności. <br><br>(3<br>Regulamin świadczenia usług telefonicznych o charakterze powszechnym przez Telekomunikację Polską S.A. został wydany na podstawie art. 36 ust
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego