Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
znaczenia zmieniających się w czasie elementów wiadomości. Są efektywne zarówno na poziomie percepcji opartej na skojarzeniach, jak i rozbudowanych związkach logicznych. Ale mają jedną wadę: są to wielkie pomysły, które zdarzają się niezwykle rzadko. Do ich powstania potrzeba czegoś więcej niż zrozumienia relacji znaczeń, emocji, sytuacji użycia produktu i technik efektownych zestawień formalnych.
Jakie zasadnicze błędy popełnić można przy tworzeniu sloganu? Z pewnością do błędów należy używanie nadmiaru przymiotników, które później nieustannie trzeba uzasadniać. Nie ma też nic gorszego od frazy złożonej z przymiotników będącej równocześnie prostym stwierdzeniem. Najczęściej staje się ona truizmem już przy pierwszym odbiorze. Najlepszych na świecie tzw
znaczenia zmieniających się w czasie elementów wiadomości. Są efektywne zarówno na poziomie percepcji opartej na skojarzeniach, jak i rozbudowanych związkach logicznych. Ale mają jedną wadę: są to wielkie pomysły, które zdarzają się niezwykle rzadko. Do ich powstania potrzeba czegoś więcej niż zrozumienia relacji znaczeń, emocji, sytuacji użycia produktu i technik efektownych zestawień formalnych. <br>Jakie zasadnicze błędy popełnić można przy tworzeniu sloganu? Z pewnością do błędów należy używanie nadmiaru przymiotników, które później nieustannie trzeba uzasadniać. Nie ma też nic gorszego od frazy złożonej z przymiotników będącej równocześnie prostym stwierdzeniem. Najczęściej staje się ona truizmem już przy pierwszym odbiorze. Najlepszych na świecie tzw
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego