Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
odnoszących się do obiektu, powiązana z istniejącymi wobec nich oczekiwaniami.
McGuire wiąże prawidłowości zmiany postaw, będące wynikiem aktów perswazji, z czterema podstawowymi etapami. Stadia te określane są przez procesy decydujące o zauważeniu komunikatu, zdolności odbiorcy do zrozumienia jego treści, uleganiu przez odbiorcę prezentowanej argumentacji oraz trwałości osiągniętego w poprzednich etapach efektu.
W odróżnieniu od konsekwencji istotnych dla procesu tworzenia i zmiany postaw wynikających z paradygmatu poziomów przetwarzania Craika i Lockharta oraz wpływu silnych bodźców afektywnych, Mc Guire za szczególnie istotną uznaje niezbędność efektywnego przebiegu danego etapu na stadium, które następuje bezpośrednio po nim.
Przebieg procesu tworzenia postaw jest w ujęciu tym
odnoszących się do obiektu, powiązana z istniejącymi wobec nich oczekiwaniami. <br>McGuire wiąże prawidłowości zmiany postaw, będące wynikiem aktów perswazji, z czterema podstawowymi etapami. Stadia te określane są przez procesy decydujące o zauważeniu komunikatu, zdolności odbiorcy do zrozumienia jego treści, uleganiu przez odbiorcę prezentowanej argumentacji oraz trwałości osiągniętego w poprzednich etapach efektu. <br>W odróżnieniu od konsekwencji istotnych dla procesu tworzenia i zmiany postaw wynikających z paradygmatu poziomów przetwarzania Craika i Lockharta oraz wpływu silnych bodźców afektywnych, Mc Guire za szczególnie istotną uznaje niezbędność efektywnego przebiegu danego etapu na stadium, które następuje bezpośrednio po nim. <br>Przebieg procesu tworzenia postaw jest w ujęciu tym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego