Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
ważności określonych cech, szacowania stopnia satysfakcji będącej wynikiem zakupu, określania cechy najistotniejszej, podejmowania oceny przez eliminacje cech nie spełniających zakładanych kryteriów, porównywania alternatyw, szacowania prawdopodobieństwa wystąpienia oczekiwanych skutków zakupu oraz ich wzajemnych kombinacji.
PERCEPCJA KOMUNIKATU REKLAMOWEGO
Komunikat reklamowy może być odbierany z różną jakością i dokładnością. Dla określenia kryteriów jego efektywnej konstrukcji istotne jest więc ustalenie zależności między jakością percepcji związaną ze stosunkiem odbiorcy do docierającej wiadomości oraz konstrukcją przekazu. Pytanie to odnosi się więc do związków między treścią, formą i ładunkiem emocjonalnym komunikatu oraz ewentualną dominacją jednego z tych z czynników. Jest ono tym bardziej istotne, że odwołując się w
ważności określonych cech, szacowania stopnia satysfakcji będącej wynikiem zakupu, określania cechy najistotniejszej, podejmowania oceny przez eliminacje cech nie spełniających zakładanych kryteriów, porównywania alternatyw, szacowania prawdopodobieństwa wystąpienia oczekiwanych skutków zakupu oraz ich wzajemnych kombinacji. <br>&lt;tit&gt;PERCEPCJA KOMUNIKATU REKLAMOWEGO &lt;/&gt;<br>Komunikat reklamowy może być odbierany z różną jakością i dokładnością. Dla określenia kryteriów jego efektywnej konstrukcji istotne jest więc ustalenie zależności między jakością percepcji związaną ze stosunkiem odbiorcy do docierającej wiadomości oraz konstrukcją przekazu. Pytanie to odnosi się więc do związków między treścią, formą i ładunkiem emocjonalnym komunikatu oraz ewentualną dominacją jednego z tych z czynników. Jest ono tym bardziej istotne, że odwołując się w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego