Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
jakiej przywykliśmy przez ostatnie kilkaset lat. Umiejętności gry na instrumencie i nazwisko wykonawcy nie są istotne. Zresztą często niełatwo określić precyzyjnie, kto jest wykonawcą, jako że każdy dźwięk pochodzi tu z komputera (wyjąwszy okazjonalny głos). Tożsamość autora kryje się za wieloma pseudonimami, płyty wychodzą często w niewielkich nakładach, firmowane przez efemeryczne wytwórnie, dlatego prawie niemożliwe jest prześledzenie kariery konkretnego człowieka. Mówiąc bardzo z grubsza, prąd techno nie eksponuje jednostki. Muzyka ma tu charakter użytkowy, jest pomyślana przede wszystkim jako katalizator tak zwanej techno party, zabawy tanecznej, gdzie każdy tańczy osobno, ale sens tańca leży w zbiorowości owych wyalienowanych jednostek. Odhumanizowany, futurystyczny
jakiej przywykliśmy przez ostatnie kilkaset lat. Umiejętności gry na instrumencie i nazwisko wykonawcy nie są istotne. Zresztą często niełatwo określić precyzyjnie, kto jest wykonawcą, jako że każdy dźwięk pochodzi tu z komputera (wyjąwszy okazjonalny głos). Tożsamość autora kryje się za wieloma pseudonimami, płyty wychodzą często w niewielkich nakładach, firmowane przez efemeryczne wytwórnie, dlatego prawie niemożliwe jest prześledzenie kariery konkretnego człowieka. Mówiąc bardzo z grubsza, prąd techno nie eksponuje jednostki. Muzyka ma tu charakter użytkowy, jest pomyślana przede wszystkim jako katalizator tak zwanej techno party, zabawy tanecznej, gdzie każdy tańczy osobno, ale sens tańca leży w zbiorowości owych wyalienowanych jednostek. Odhumanizowany, futurystyczny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego