Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.07
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
ekskluzywnego zegarka w cenie dobrego samochodu. Podobnie jest z markową biżuterią. - Chopard bardzo ostrożnie wchodzi na nowe rynki. Otwiera przedstawicielstwa dopiero po gruntownym przebadaniu rynku - twierdzi Konrad Łodziński, od niedawna reprezentujący w Polsce tę markę jubilerską, obecną w Szwajcarii od 130 lat. - Panująca na Zachodzie od pięciu lat moda na ekskluzywną biżuterię zaczyna docierać również do nas.

- Polacy stanowią dużą grupę klientów w najlepszych firmowych salonach na całym świecie. Znają najnowsze tendencje w modzie - mówi Sławomir Pawluk, przedstawiciel domu mody Givenchy na Polskę (firma otworzyła kilka dni temu pierwszy firmowy salon sprzedaży w naszym kraju). - Givenchy szykował się do wejścia na
ekskluzywnego zegarka w cenie dobrego samochodu. Podobnie jest z markową biżuterią. - Chopard bardzo ostrożnie wchodzi na nowe rynki. Otwiera przedstawicielstwa dopiero po gruntownym przebadaniu rynku - twierdzi Konrad Łodziński, od niedawna reprezentujący w Polsce tę markę jubilerską, obecną w Szwajcarii od 130 lat. - Panująca na Zachodzie od pięciu lat moda na ekskluzywną biżuterię zaczyna docierać również do nas.<br><br>- Polacy stanowią dużą grupę klientów w najlepszych firmowych salonach na całym świecie. Znają najnowsze tendencje w modzie - mówi Sławomir Pawluk, przedstawiciel domu mody Givenchy na Polskę (firma otworzyła kilka dni temu pierwszy firmowy salon sprzedaży w naszym kraju). - Givenchy szykował się do wejścia na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego