Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Anna Rozalska
Tytuł: strona o sztuce i informatyce
Rok wydania: 2001
Rok powstania: 2004
Uczniowie naklejają wycięte śnieżynki na celofan lub cienką bibułkę,(opcjonalnie)
* Grupa dokumentalna skanuje (oraz/lub fotografuje aparatem cyfrowym) najładniejsze wykonane śnieżynki, aby na zajęciach kółka informatycznego wprowadzić je na szkolną stronę internetową,
* Grupa dekoratorska rozwiesza wykonane papierowe i bibułkowe śnieżynki na szybach i na tablicy (planszy) o ciemnym tle,
* Grupy eksperymentatorów prezentują:
* wyniki obserwacji dostępnych próbek śniegu i lodu,
* wyniki prac nad hodowlą śnieżynek,
* wyniki obserwacji za pomocą zestawu prezentacyjnego i mikroskopowego,
* Uczniowie zadają pytania, dyskutują, podsumowują zdobytą wiedzę i umiejętności,
* uczniowie redagują krótkie notatki, porządkują dokumentację zajęć

Część trzecia: (opcjonalnie)
* (kontynuacja tematu na informatyce lub Kółku Informatycznym
Temat: Śnieżynka - przygotowanie
Uczniowie naklejają wycięte śnieżynki na celofan lub cienką bibułkę,(opcjonalnie) <br>* Grupa dokumentalna skanuje (oraz/lub fotografuje aparatem cyfrowym) najładniejsze wykonane śnieżynki, aby na zajęciach kółka informatycznego wprowadzić je na szkolną stronę internetową, <br>* Grupa dekoratorska rozwiesza wykonane papierowe i bibułkowe śnieżynki na szybach i na tablicy (planszy) o ciemnym tle, <br>* Grupy eksperymentatorów prezentują: <br>* wyniki obserwacji dostępnych próbek śniegu i lodu, <br>* wyniki prac nad hodowlą śnieżynek, <br>* wyniki obserwacji za pomocą zestawu prezentacyjnego i mikroskopowego,<br>* Uczniowie zadają pytania, dyskutują, podsumowują zdobytą wiedzę i umiejętności, <br>* uczniowie redagują krótkie notatki, porządkują dokumentację zajęć <br><br>Część trzecia: (opcjonalnie) <br>* (kontynuacja tematu na informatyce lub Kółku Informatycznym <br>Temat: Śnieżynka - przygotowanie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego