Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
zweryfikowania konkurencyjności cenowej dostawców, co przy dużej przejrzystości rynku będzie łatwiejsze niż obecnie. Może także pojawić się potrzeba zmiany organizacji sieci sprzedaży. Gdy bowiem przedsiębiorstwo rozwija swe działania w większej skali na rynkach nowych krajów, to zmiana kanałów dystrybucji może okazać się potrzebna. Ten problem pojawi się także przed polskimi eksporterami, którzy powinni dokonać analizy swych systemów dystrybucji i ocenić ich przydatność w nowych uwarunkowaniach.
Ustalenie długookresowej strategii przedsiębiorstwa będzie jednak łatwiejsze, gdyż większa będzie przejrzystość rynku i mniej czynników tworzących niepewność działania.
Obok efektów i konsekwencji strategicznych, wprowadzenie euro jako wspólnej waluty będzie miało także wpływ na decyzje o charakterze
zweryfikowania konkurencyjności cenowej dostawców, co przy dużej przejrzystości rynku będzie łatwiejsze niż obecnie. Może także pojawić się potrzeba zmiany organizacji sieci sprzedaży. Gdy bowiem przedsiębiorstwo rozwija swe działania w większej skali na rynkach nowych krajów, to zmiana kanałów dystrybucji może okazać się potrzebna. Ten problem pojawi się także przed polskimi eksporterami, którzy powinni dokonać analizy swych systemów dystrybucji i ocenić ich przydatność w nowych uwarunkowaniach.<br>Ustalenie długookresowej strategii przedsiębiorstwa będzie jednak łatwiejsze, gdyż większa będzie przejrzystość rynku i mniej czynników tworzących niepewność działania.<br>Obok efektów i konsekwencji strategicznych, wprowadzenie euro jako wspólnej waluty będzie miało także wpływ na decyzje o charakterze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego