Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 19.9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
sygnatura made in
Poland odstrasza niemieckich klientów. Tak przynajmniej twierdzi Guenter
Manthey, przedstawiciel firmy Alfred Vest & Co., dystrybutora polskich
"krówek". Niemcy zjadają rocznie 1,5 tys. ton tych cukierków, ale -
zdaniem Mantheya - kupują je tylko wtedy, gdy na opakowaniu nie ma
informacji, gdzie zostały wyprodukowane. Odzwierciedla to ogólną sytuację
polskich eksporterów do Niemiec. Na tegorocznych "słodkich targach" w
Kolonii firma Alfreda Vesta miała własne, "krówkowe" stoisko. Wśród 1500
wystawców z 72 krajów Polskę reprezentowało 12 przedstawicieli. Jeśli
odliczyć Vesta oraz takich wytwórców, jak Ferrero-Polska,
Stollwerck-Polska, Wrigley-Polska czy Leaf-Polska, polskich firm było
tylko sześć. Dla porównania - Włochy reprezentowało
sygnatura made in<br>Poland odstrasza niemieckich klientów. Tak przynajmniej twierdzi Guenter<br>Manthey, przedstawiciel firmy Alfred Vest &amp; Co., dystrybutora polskich<br>"krówek". Niemcy zjadają rocznie 1,5 tys. ton tych cukierków, ale -<br>zdaniem Mantheya - kupują je tylko wtedy, gdy na opakowaniu nie ma<br>informacji, gdzie zostały wyprodukowane. Odzwierciedla to ogólną sytuację<br>polskich eksporterów do Niemiec. Na tegorocznych "słodkich targach" w<br>Kolonii firma Alfreda Vesta miała własne, "krówkowe" stoisko. Wśród 1500<br>wystawców z 72 krajów Polskę reprezentowało 12 przedstawicieli. Jeśli<br>odliczyć Vesta oraz takich wytwórców, jak Ferrero-Polska,<br>Stollwerck-Polska, Wrigley-Polska czy Leaf-Polska, polskich firm było<br>tylko sześć. Dla porównania - Włochy reprezentowało
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego