Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
na wielu rynkach międzynarodowych segmentów rynkowych.

Przykłady:

Holenderski browar Bavaria odkrył lukę na swym rynku krajowym, którą stanowiło zapotrzebowanie na piwo bezalkoholowe wśród osób, pragnących napić się piwa i jednocześnie prowadzić samochód. Luka rynkowa okazała się bardzo duża i firma osiągnęła spore obroty tym produktem. Piwo bezalkoholowe Bavaria było także eksportowane do innych krajów europejskich.
W czasie wojny w Zatoce Perskiej ten browar eksportował 1 milion puszek piwa bezalkoholowego tygodniowo dla przebywających tam żołnierzy sił alianckich.
Inna holenderska firma Douwe Egberts, produkująca herbatę marki Pickwick, znalazła na rynku europejskim lukę w postaci popytu na herbatę o różnych smakach owocowych, np. truskawkową
na wielu rynkach międzynarodowych segmentów rynkowych.<br><br>&lt;tit&gt;Przykłady:&lt;/&gt;<br><br>Holenderski browar Bavaria odkrył lukę na swym rynku krajowym, którą stanowiło zapotrzebowanie na piwo bezalkoholowe wśród osób, pragnących napić się piwa i jednocześnie prowadzić samochód. Luka rynkowa okazała się bardzo duża i firma osiągnęła spore obroty tym produktem. Piwo bezalkoholowe Bavaria było także eksportowane do innych krajów europejskich.<br>W czasie wojny w Zatoce Perskiej ten browar eksportował 1 milion puszek piwa bezalkoholowego tygodniowo dla przebywających tam żołnierzy sił alianckich.<br>Inna holenderska firma Douwe Egberts, produkująca herbatę marki Pickwick, znalazła na rynku europejskim lukę w postaci popytu na herbatę o różnych smakach owocowych, np. truskawkową
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego